1. Strona główna
  2. Obrazy szklane
  3. Obraz Szklany Polne czerwone maki
ładowanie kreatora
Obraz Szklany Polne czerwone maki

Obraz Szklany Polne czerwone maki

Dodaj do ulubionych Usuń z ulubionych
W naszych domach szukamy nie tylko funkcjonalności, ale również estetyki, dlatego właśnie Obraz Szklany Polne czerwone maki to więcej niż tylko dekoracja – to sposób na dodanie do wnętrza unikalnego charakteru.
Rozmiar
100x50 cm
100x50 cm125x50 cm120x60 cm140x70 cm
Ilość zawieszek
2 zawieszki
2 zawieszki4 zawieszki
Cena
0.00
Ilość
- +
Przewidywana data wysyłki: Piątek, 29 Sierpnia 2025
Do koszyka
Gwarancja jakości
Wiele metod płatności

W naszych domach szukamy nie tylko funkcjonalności, ale również estetyki, dlatego właśnie Obraz Szklany Polne czerwone maki to więcej niż tylko dekoracja – to sposób na dodanie do wnętrza unikalnego charakteru. Obraz Szklany Polne czerwone maki to idealna propozycja dla tych, którzy pragną rozjaśnić swoje mieszkanie nowoczesnym akcentem.

Wykonany z premium szkła hartowanego, obraz Polne czerwone maki nie tylko przyciąga wzrok, ale również odporny jest na blaknięcie i uszkodzenia. To sprawia, że jest to inwestycja na lata, która cieszyć będzie swoim blaskiem przez długi czas.

Jakość wykonania oraz oryginalność designu to coś, co wyróżnia Obraz Szklany Polne czerwone maki na tle innych dekoracji ściennych. To nie tylko sposób na ozdobienie ścian, ale również podkreślenie własnego stylu.

Obraz na szkle

GALERIA PRODUKTU

Obraz szklany

Obraz na szkle

Obraz szklany zawieszki

Obraz szklany montaż

 

Avatar
Pracujemy w godzinach 7:00-17:00. Na twoje pytania odpowie nasz wyspecjalizowany Wirtualny Asystent. Poza godzinami pracy biura możesz uzupełnić formularz kontaktowy - skontaktujemy się z Tobą w godzinach pracy.
Avatar
Cześć! Jak mogę Ci pomóc?
Numer telefonu
+48 32 700 37 17
Zadzwoń przez telefon
JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
To proste! Gdy znajdziesz upragnioną grafikę, ustaw parametry produktu (typ oraz materiał), podaj jego wymiary oraz opcje dodatkowe, a następnie DODAJ DO KOSZYKA. W koszyku uzupełnij formularz zamówienia i dokonaj płatności.
JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
Za zamówienie możesz zapłacić za pośrednictwem bezpiecznych płatności internetowych: PayU, TPay, DotPay oraz przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy lub wybrać płatność za pobraniem u kuriera.
JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
Czas realizacji wynosi około 2-3 dni robocze, następnie następuje wysyłka. Kurier dostarcza paczkę zazwyczaj w przeciągu 2 dni roboczych.
CO ZROBIĆ JEŚLI PRZESYŁKA ZOSTANIE USZKODZONA?
Jeżeli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie przesyłki, koniecznie otwórz ją w obecności kuriera i sporządź z nim protokół szkody. Następnie prześlij go na adres mailowy podany w zakładce KONTAKT wraz ze zdjęciem uszkodzenia, opakowania oraz etykiety wysyłkowej.
W JAKI SPOSÓB ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważysz, że produkt jest niezgodny z zamówieniem - ma zły rozmiar, kadr, materiał lub zamówienie jest niekompletne, poinformuj nas, wysyłając wiadomość na adres mailowy podany w zakładce KONTAKT. Do maila najlepiej załączyć zdjęcia wady.
CZY MOGĘ ZMIENIĆ ADRES DOSTAWY PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA?
Jeśli Twoje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane, możemy zaktualizować adres dostawy. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, aby to zrobić
JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ PRODUKT?
Masz prawo do zwrotu produktów w ciągu 14 dni od daty zakupu, pod warunkiem, że produkt jest w oryginalnym stanie. Proszę wypełnij formularz zwrotu dostępny na stronie a w razie pytań skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
CZY TEN PRODUKT JEST DOSTĘPNY W MAGAZYNIE?
Wszystkie produkty tworzymy od zera po złożeniu zamówienia. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 2-3 dni robocze.
CZY MOGĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy je anulować. Proszę skontaktuj się z nami jak najszybciej, abyśmy mogli to zrobić. Dopiero otrzymanie wiadomości zwrotnej od nas jest potwierdzeniem, że anulowaliśmy zamówienie.
JAK MOGĘ WYKORZYSTAĆ KOD RABATOWY?
Aby użyć kodu rabatowego, wystarczy wpisać go w odpowiednie pole podczas składania zamówienia. Jeśli kod nie działa, sprawdź datę ważności lub warunki promocji, lub skontaktuj się z nami.
CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT?
Tak, faktura VAT zostanie wysłana na Twój adres e-mail po zrealizowaniu zamówienia.
MAM PROBLEM Z MOIM ZAMÓWIENIEM, CO TERAZ?
Przepraszamy za wszelkie niedogodności! Proszę opisz problem i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my pomożemy rozwiązać problem jak najszybciej.
CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ WERSJĘ TEGO PRODUKTU W INNYM KOLORZE / ROZMIARZE?
Tak, z przyjemnością wykonamy dla Ciebie spersonalizowane zamówienie. Skontaktuj się proszę z naszym biurem obsługi klienta w celu ustalenia szczegółów.
CZY MOGĘ DODAĆ PRODUKT DO ZAMÓWIENIA, KTÓRE JUŻ ZŁOŻYŁEM?
Niestey nie mamy możlwiości dodania dodatkowych produktów już po złożeniu zamówienia. W tym celu zachęcamy do kolejnego zakupu!
NIE OTRZYMAŁEM POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA – CO ROBIĆ?
Potwierdzenie mogło trafić do folderu SPAM. Jeśli go tam nie ma, skontaktuj się z nami.
CZY MACIE STACJONARNY SKLEP, KTÓRY MOGĘ ODWIEDZIĆ?
Obecnie działamy wyłącznie online.
DLACZEGO MOJA PŁATNOŚĆ ZOSTAŁA ODRZUCONA?
Płatność mogła zostać odrzucona z powodu limitów karty lub błędu po stronie banku. Spróbuj ponownie lub użyj innej metody. W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta!
W JAKIM JĘZYKU MOGĘ POROZMAWIAĆ PRZEZ TELEFON?
Rozmowy telefoniczne prowadzimy po polsku bądź po angielsku, jednak wiadomości mailowe możesz napisać w swoim języku ojczystym.