To proste! Gdy znajdziesz upragnioną grafikę, ustaw parametry produktu (typ oraz materiał), podaj jego wymiary oraz opcje dodatkowe, a następnie DODAJ DO KOSZYKA. W koszyku uzupełnij formularz zamówienia i dokonaj płatności.
Za zamówienie możesz zapłacić za pośrednictwem bezpiecznych płatności internetowych: PayU, TPay, DotPay oraz przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy lub wybrać płatność za pobraniem u kuriera.
Czas realizacji wynosi około 2-3 dni robocze, następnie następuje wysyłka. Kurier dostarcza paczkę zazwyczaj w przeciągu 2 dni roboczych.
Jeżeli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie przesyłki, koniecznie otwórz ją w obecności kuriera i sporządź z nim protokół szkody. Następnie prześlij go na adres mailowy podany w zakładce KONTAKT wraz ze zdjęciem uszkodzenia, opakowania oraz etykiety wysyłkowej.
Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważysz, że produkt jest niezgodny z zamówieniem - ma zły rozmiar, kadr, materiał lub zamówienie jest niekompletne, poinformuj nas, wysyłając wiadomość na adres mailowy podany w zakładce KONTAKT. Do maila najlepiej załączyć zdjęcia wady.
Jeśli Twoje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane, możemy zaktualizować adres dostawy. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, aby to zrobić
Masz prawo do zwrotu produktów w ciągu 14 dni od daty zakupu, pod warunkiem, że produkt jest w oryginalnym stanie. Proszę wypełnij formularz zwrotu dostępny na stronie a w razie pytań skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Wszystkie produkty tworzymy od zera po złożeniu zamówienia. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 2-3 dni robocze.
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy je anulować. Proszę skontaktuj się z nami jak najszybciej, abyśmy mogli to zrobić. Dopiero otrzymanie wiadomości zwrotnej od nas jest potwierdzeniem, że anulowaliśmy zamówienie.
Aby użyć kodu rabatowego, wystarczy wpisać go w odpowiednie pole podczas składania zamówienia. Jeśli kod nie działa, sprawdź datę ważności lub warunki promocji, lub skontaktuj się z nami.
Tak, faktura VAT zostanie wysłana na Twój adres e-mail po zrealizowaniu zamówienia.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności! Proszę opisz problem i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my pomożemy rozwiązać problem jak najszybciej.
Tak, z przyjemnością wykonamy dla Ciebie spersonalizowane zamówienie.
Skontaktuj się proszę z naszym biurem obsługi klienta w celu ustalenia szczegółów.
Niestey nie mamy możlwiości dodania dodatkowych produktów już po złożeniu zamówienia.
W tym celu zachęcamy do kolejnego zakupu!
Potwierdzenie mogło trafić do folderu SPAM. Jeśli go tam nie ma, skontaktuj się z nami.
Obecnie działamy wyłącznie online.
Płatność mogła zostać odrzucona z powodu limitów karty lub błędu po stronie banku. Spróbuj ponownie lub użyj innej metody. W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta!
Rozmowy telefoniczne prowadzimy po polsku bądź po angielsku, jednak wiadomości mailowe możesz napisać w swoim języku ojczystym.